شرکت اتودسک آخرین نسخه موتور رندر تولیدی خود را نام Autodesk Arnold 7.2.2 منتشر کرده است.در بهروزرسانی Autodesk Arnold 7.2.2 ویرایشهای صحنههای بزرگ را «تقریباً فوری» انجام میدهد، رندرهای تولید شده در پردازندههای AMD، Apple و Intel را از نظر ادراکی یکسان میکند، و پشتیبانی USD و MaterialX را نیز گسترش میدهد. و همچنین پلاگینهای 3ds Max، Cinema ، Houdini و Maya همگی برای پشتیبانی از ویژگیهای جدید به روز شدهاند.
رندر سریعتر صحنه ها با تعداد نمونه یا نور زیاد
هنگام ویرایش نورها یا شیدر در صحنههای پیچیده "آنهایی که 'میلیونها نمونه' دارند" زمان تا اولین پیکسل 'تقریباً آنی است، هر چند Autodesk پیشنهاد میکند که این تغییرات در هنگام کار بر روی صحنههایی که از USD Point Instancer استفاده میکنند بسیار مهم خواهد بود.در این ورژن، عملکرد نمونه برداری نور جهانی (تمرکز نسخه قبلی) بیشتر بهبود یافته است و زمان رندر را در صحنه هایی با تعداد نور زیاد کاهش می دهد.
رندرهای ادراکی یکسان در سراسر CPUهای پشتیبانی شده
رندر CPU Arnold اکنون باید نتایج بصری یکسانی را در سخت افزار پشتیبانی شده ایجاد کند. طبق گفته Autodesk، در حالی که تصاویر ارائه شده در پردازنده های AMD، اپل و اینتل قبلا اغلب 'از لحاظ ادراکی معادل' بودند، اکنون باید 'از لحاظ ادراکی یکسان' باشند. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، میزان نویز در ولوم ها هنگام استفاده از نور مشبک با مثلث های بسیار کوچک نیز کاهش یافته است.
پشتیبانی گسترده USD و MaterialX
علاوه بر این، پشتیبانی از USD و MaterialX بیشتر گسترش یافته است، با به روز رسانی امکان ارائه گره های MaterialX تعریف شده در تعاریف گره های شخص ثالث را فراهم می کند.
آموزش مقدماتی نرم افزار مایا
ما این دوره را به شما پیشنهاد می کنیم
مقاله های مرتبط
پیشنهاد می شود مقالات دیگر سایت پرشین انیمیشن را نیز مطالعه نمایید
موانا ۲ انیمیشن پرفروش دیزنی
درباره موتور رندر MoonRay شرکت دریم ورکس
موتور رندر RenderMan 26.3 پیکسار
هوش مصنوعی Veo 2 گوگل
ساخت انیمیشن شرک 5 آغاز شد
درباره هوش مصنوعی Tencent
امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.