معرفی پلاگین Audio2Face

خانه » پایگاه دانش » پایگاه دانش » معرفی پلاگین Audio2Face
معرفی نرم افزار Audio2Face

شرکت Reallusion با انتشار دو پلاگین رایگان، پل ارتباطی بین iClone و Audio2Face را برقرار کرد. کمپانی Reallusion با انتشار دو پلاگین رایگان، استفاده از سیستم هوش مصنوعی انویدیا برای ساخت انیمیشن های (لیپ سینک) را در نرم افزار iClone آسان تر کرد.

این پلاگین ها که Audio2Face نام دارند، به شما این امکان را می دهند که به سادگی کاراکترهای سه بعدی خود را از Character Creator (ابزار ساخت کاراکتر کمپانی Reallusion) یا iClone (نرم افزار انیمیشن سازی لحظه ای) به Audio2Face منتقل کرده و پس از ساخت انیمیشن لیپ سینک یا لب خوانی، آن را به iClone بازگردانید.

ابزار هوش مصنوعی رایگان برای ساخت انیمیشن های لب خوانی چند زبانه از ضبط های صوتی

Audio2Face یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و به عنوان بخشی از پلتفرم Omniverse شرکت انویدیا در دسترس قرار گرفت. این برنامه قادر است با استفاده از صدا، انیمیشن های چهره ایجاد کند. اگرچه Audio2Face می تواند تغییرات حالات چهره را نیز انیمیت کند، اما کاربرد اصلی آن تولید انیمیشن لب خوانی از صدای ضبط شده بازیگران است.

برخلاف بسیاری از سیستم های خودکار لب خوانی که بر زبان انگلیسی تمرکز دارند، Audio2Face محدود به یک زبان خاص نیست. بروزرسانی 2023.1 این برنامه، مدل هوش مصنوعی جدیدی را بر اساس یک شخصیت زن چینی معرفی کرد. همانطور که در اعلامیه کمپانی Reallusion آمده است، این مدل دارای "توانایی استثنایی" برای تولید انیمیشن از هر زبانی، از جمله "ترانه ها و حتی کلمات بی معنی" است.

Audio2Face: سهولت در ساخت انیمیشن لب خوانی با پلاگین های جدید

در حالی که Audio2Face قبلا از کاراکترهای Reallusion پشتیبانی می کرد و می توانست انیمیشن های ساخته شده از چهره را به سایر برنامه ها ارسال کند، پلاگین های جدید به طور قابل توجهی جریان کاری را ساده می کنند.

اولین پلاگین، با نام "CC Character Auto Setup" کاراکترهای CC3+ را از Character Creator یا iClone به Audio2Face صادر می کند و "روند دستی 18 مرحله ای را به یک مرحله تنها خلاصه می کند."

دومین پلاگین، "Audio2Face (A2F) برای iClone" انیمیشن های ساخته شده با Audio2Face را به iClone بازمی گرداند و شامل کنترل هایی برای تنظیم و بهبود کیفیت انیمیشن می شود. این جریان کاری، جایگزینی برای سیستم لب خوانی خودکار AccuLips در iClone ارائه می دهد.

قیمت گذاری و الزامات سیستم

پلاگین های Audio2Face برای iClone با نسخه های ۸.۴ به بالا، Audio2Face نسخه ۲۰۲۳.۲ به بالا و Character Creator نسخه ۴.۴ به بالا سازگار هستند. این پلاگین ها به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.

برای استفاده از این پلاگین ها به موارد زیر نیاز دارید:

  • نرم افزارهای رایگان Character Creator و iClone Omniverse Connectors
  • نرم افزارهای Character Creator و iClone (خریداری جداگانه):
    • این نرم افزارها برای سیستم عامل ویندوز ۷ به بالا در دسترس هستند.
    • قیمت خرید اولیه به ترتیب ۲۹۹ و ۵۹۹ دلار می باشد.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.

دوره آموزش آنلاین

انیمیشن سازی سه بعدی با نرم افزار مایا

دوره آموزش انیمیشن‌سازی سه بعدی با نرم‌افزار مایا، یک دوره آموزشی جامع است که به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم به صورت هفتگی تشکیل می‌شود و به هنرجویان کمک می‌کند تا اصول و تکنیک‌های انیمیشن سه بعدی را با استفاده از نرم‌افزار مایا بیاموزند

مقاله های مرتبط با این موضوع

پیشنهاد می کنیم جهت افزایش سطح دانش در انیمیشن، سایر مقاله های سایت پرشین انیمیشن را هم مطالعه نمایید

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.

نوشته قبلی

موتور رندر Luxion KeyShot

نوشته بعدی

نسخه جدید Cascadeur 2024.1 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری