نرم افزار Maxon Cinema 4D 2024.3

خانه » پایگاه دانش » پایگاه دانش » نرم افزار Maxon Cinema 4D 2024.3
نرم افزار Maxon Cinema 4D 2024.3

مکسون، به‌روزرسانی جدیدی از نرم‌افزار محبوب طراحی و انیمیشن سه بعدی خود، سینما 4D را با نام Maxon Cinema 4D 2024.3  ارائه کرده است. این نسخه بر بهبود گردش کار و ادغام قوی‌تر با سایر نرم‌افزارها تمرکز دارد تا تجربه کاربری روان‌تر و کارآمدتری را برای طراحان و انیماتورها به ارمغان بیاورد. برخی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی عبارتند از:

  • پیش‌نمایش‌های متحرک در مرورگر دارایی‌ها: این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا پیش‌نمایش‌های زنده و پویایی از متریال‌ها و تکسچرها را قبل از اعمال آنها به مدلتان مشاهده کنید.
  • پشتیبانی بهتر از سیستم GoZ زیبراش: جابجایی بین سینما 4D و زیبراش، نرم‌افزار قدرتمند مجسمه‌سازی، با سیستم GoZ اکنون روان‌تر و کارآمدتر شده است.
  • بهبود در خروجی فرمت‌های glTF و USD: این به‌روزرسانی شامل ارتقای قابل‌توجهی در خروجی فرمت‌های glTF و USD است که به شما امکان می‌دهد مدل‌های خود را به ‌راحتی با سایر برنامه‌ها و موتورهای بازی به اشتراک بگذارید.

در مجموع، سینما 4D 2024.3 شامل مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و رفع اشکالات دیگر نیز می‌شود که به طور کلی تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. نسخه جدید Cinema 4D 2024.3 با تمرکز بر ارتقای تبادل داده‌ها و انعطاف‌پذیری در گردش کار، پیشرفت‌های قابل توجهی را در زمینه واردات و خروجی فایل‌ها ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی، دریچه‌ای نو به سوی همکاری‌های روان‌تر و کارآمدتر بین هنرمندان و استودیوهای مختلف می‌گشاید.

برخی از ویژگی های جدید Cinema 4D 2024.3

  1. ابزار جدید Character Modeling: این ابزار به شما امکان می دهد تا به سرعت و به آسانی شخصیت های سه بعدی را مدل سازی کنید.
  2. بهبودهای رندرینگ: رندرینگ فیزیکی Arnold با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.
  3. ابزارهای جدید شبیه سازی: ابزارهای جدیدی برای شبیه سازی دود، آتش، مایعات و پارچه اضافه شده است.
  4. رابط کاربری بهبود یافته: رابط کاربری Cinema 4D برای کارایی بیشتر به روز شده است.

علاوه بر این، سینما 4D 2024.3 شامل مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و رفع اشکالات دیگر نیز می‌شود که به طور کلی تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد.

قیمت و سیستم مورد نیاز

Cinema 4D 2024.3 برای Windows 10+ و macOS 11.7.7+ در دسترس است. این به روز رسانی فقط به صورت اجاره ای در دسترس است و اشتراک تک محصولی 94 دلار در ماه یا 719 دلار در سال هزینه دارد. برای اشتراک در Cinema 4D به تنهایی، اکنون باید روی دکمه Buy Now برای اشتراک «C4D + Redshift» در فروشگاه آنلاین Maxon کلیک کنید، سپس Cinema 4D را به عنوان گزینه جایگزین انتخاب کنید.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.

دوره آموزش آنلاین

انیمیشن سازی سه بعدی با نرم افزار مایا

دوره آموزش انیمیشن‌سازی سه بعدی با نرم‌افزار مایا، یک دوره آموزشی جامع است که به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم به صورت هفتگی تشکیل می‌شود و به هنرجویان کمک می‌کند تا اصول و تکنیک‌های انیمیشن سه بعدی را با استفاده از نرم‌افزار مایا بیاموزند

مقاله های مرتبط با این موضوع

پیشنهاد می کنیم جهت افزایش سطح دانش در انیمیشن، سایر مقاله های سایت پرشین انیمیشن را هم مطالعه نمایید

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.

نوشته قبلی

نرم افزار Cascadeur 2024.1 معرفی شد

نوشته بعدی

ادوبی نسخه جدید photoshop را منتشر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری