Anything World به تازگی Animate Anything را راه اندازی کرده است، یک سرویس آنلاین جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای ریگینگ و انیمیشن خودکار مدلهای سه بعدی کم حجم. این سرویس از انسان نماها، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می کند و مدل های ریگ شده را می توان در فرمت های FBX، glTF/GLB و Collada برای استفاده در برنامه های انیمیشن سازی و موتورهای بازی دانلود کرد. این سرویس را می توان به صورت رایگان برای سه مدل در ماه استفاده کرد.
یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد برنامه های وب و تجربیات AR
Anything World که در سال 2018 توسط TD و توسعه دهنده وب سابق، گوردون میدوود تأسیس شد، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساخت و استقرار برنامههای بلادرنگ است. این پلتفرم عمدتا برای ایجاد برنامههای وب و موبایل و تجربیات AR استفاده میشود و پروژههای نمایشگاهی آن شامل همکاری با Atlantic Records، Ministry of Sound و Ubisoft است. این پلتفرم مبتنی بر WebGL است، بنابراین در هر مرورگر وب مدرن کار میکند و با SDKهایی برای ادغام پلتفرم با Unity و Unreal Engine همراه است.
Anything World به طور خودکار شخصیت های سه بعدی انسان نما، حیوانات و وسایل نقلیه را ریگ می کند
Anything World به تازگی Animate Anything را راه اندازی کرده است، یک سرویس آنلاین جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای ریگینگ و انیمیشن خودکار مدلهای سه بعدی کم حجم. این سرویس از انسان نماها، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می کند و مدل های ریگ شده را می توان در فرمت های FBX، glTF/GLB و Collada برای استفاده در برنامه های DCC و موتورهای بازی دانلود کرد. Animate Anything یک سرویس مستقل است، بنابراین نیازی به استفاده از سایر قسمت های پلتفرم ندارید: می توانید مدل هایی را که می خواهید ریگ شده آپلود کنید و نتایج را دانلود کنید.
این سرویس روی انواع مختلفی از انواع مدل کار می کند
علاوه بر شخصیت های انسان نما، از موجودات از جمله چهارپایان، حشرات، ماهی ها و پرندگان و همچنین وسایل نقلیه از جمله خودروها، کامیون ها و دوچرخه پشتیبانی می کند. فرمت های فایل پشتیبانی شده شامل FBX، glTF/GLB و Collada هستند، بنابراین مدل های ریگ شده را می توان در تقریباً هر برنامه DCC استفاده کرد: وب سایت به طور خاص نام های Blender و Maya را ذکر می کند.
در حال حاضر برای شخصیت های با جزئیات کمتر مناسب است
در حال حاضر، Animate Anything برای داراییهای مناسب برای تجربیات آنلاین یا AR طراحی شده است: در حالی که میتوانید مدلهای بیش از 20000 راس را آپلود کنید، آنها برای پردازش تجزیه میشوند. ریگهای تولید شده استخوان و وزن پوست دارند، اما در حال حاضر منحنی ریگ ندارند.
علاوه بر این، این پلتفرم در حال حاضر از تکیه گاهها یا زیر مشهایی مانند لباسهای لایهای پشتیبانی نمیکند و انگشت استخوانها یا اشکال مخلوط برای انیمیشن صورت ایجاد نمیکند. Anything World به ما میگوید که امیدوار است این محدودیتها را در آینده کاهش دهد.
قیمت و الزامات سیستم
سرویس Anything World’s Animate Anything در یک مرورگر وب استاندارد اجرا میشود. این بر اساس اعتبار عمل میکند و هر مدل پردازش شده یک اعتبار مصرف میکند. حسابهای انفرادی رایگان با سه اعتبار رایگان در ماه ارائه میشوند و کاربران میتوانند بستههای اعتبار اضافی را خریداری کنند که هزینه آن ۱۰ دلار برای ۱۰، ۲۵ دلار برای ۵۰، یا ۱۰۰ دلار برای ۲۵۰ دلار است.
آموزش مقدماتی نرم افزار مایا
اگر به انیمیشن سازی علاقه مند هستید و به دنبال یک منبع آموزش انیمیشن میگیردید پیشنهاد میکنم دوره آموزش نرم افزار مایا ارائه شده در پرشین انیمیشن را ببینید که می تواند اولین قدم برای شروع آموزش انیمیشن باشد
مقاله های مرتبط
پیشنهاد می شود مقالات دیگر سایت پرشین انیمیشن را نیز مطالعه نمایید
موآنا ۲ انیمیشن پرفروش دیزنی
درباره موتور رندر MoonRay شرکت دریم ورکس
موتور رندر RenderMan 26.3 پیکسار
هوش مصنوعی Veo 2 گوگل
ساخت انیمیشن شرک 5 آغاز شد
درباره هوش مصنوعی Tencent
امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.