شرکت Thinkinetic بهروزرسانی جدیدی برای پلاگین محبوب تخریب و دینامیک خود، Pulldownit، منتشر کرده است. این بهروزرسانی که برای Maya و 3ds Max ارائه شده، شامل ویژگیهای جدید و قدرتمندی است که سرعت، انعطافپذیری و کارایی را برای طراحان جلوههای ویژه و توسعهدهندگان بازی به ارمغان میآورد.
علاوه بر این، هر دو نسخه گزینه های جدیدی برای کنترل برخورد بین اشیاء متحرک مانند شخصیت ها و اشیایی که در حال شکستن هستند و همچنین کنترل شکستن و انتشار ترک دریافت می کنند.
حلکننده جدید Fast Stacking & Deactivation
با وجود تفاوت در شماره نسخه، هر دو Pulldownit 5.7 برای Maya که در دسامبر منتشر شد و Pulldownit 5.8 برای 3ds Max که در این هفته منتشر شد، اولین به روز رسانی های اصلی عمومی این نرم افزار از زمان Pulldownit 5.5 سال گذشته هستند و شامل اکثر ویژگی های جدید مشابه می شوند.
آنها شامل یک حل کننده جدید Fast Stacking & Deactivation برای برخوردها هستند که گفته می شود در صحنه هایی با صدها یا هزاران قطعه دینامیکی تا 4 برابر سریعتر محاسبه می کند.
دیگر بهبودهای عملکردی شامل پشتیبانی بهتر از اشکال نمونه در حل کننده اصلی است که سربار حافظه را در شبیه سازی های پیچیده کاهش می دهد.
مهمترین ویژگی های جدید پلاگین pulldownit
- حلکننده جدید Fast Stacking & Deactivation: این حلکننده جدید سرعت پردازش را در صحنههای پیچیده تا 4 برابر افزایش میدهد و به شما امکان میدهد تا شبیهسازیهای تخریب و دینامیک را با راندمان و دقت بالاتری انجام دهید.
- گزینههای جدید برای کنترل برخورد: Pulldownit 5.7 و 5.8 ابزارهای جدیدی برای کنترل دقیقتر نحوه برخورد اشیاء متحرک با یکدیگر ارائه میکنند. این ابزارها به شما امکان میدهند تا انیمیشنهای واقعگرایانهتر و دقیقتری از شکستن، خرد شدن و ترک خوردن اشیاء ایجاد کنید.
- کنترل پیشرفتهتر شکستن و انتشار ترک: بهروزرسانی جدید Pulldownit به شما امکان میدهد تا پارامترهای مختلف مربوط به شکستن و انتشار ترک را با جزئیات بیشتری تنظیم کنید. این ویژگی به شما کمک میکند تا انیمیشنهای تخریب را با ظرافت و دقت بیشتری به تصویر بکشید.
علاوه بر این، در نسخه 3ds Max اکنون می توان برای Wind و Gravity پوسیدگی را متحرک کرد تا کنترل دقیق تری بر نحوه تأثیر میدان های نیرو بر شبیه سازی داشته باشد. نسخه Maya گزینه های جدیدی را برای ایجاد چندین بدنه شکستگی از گروه های اشیاء و ایجاد سلسله مراتب اجسام صلب با انتخاب یک گروه والد دریافت می کند.
جمع بندی
در مجموع، Pulldownit 5.7 و 5.8 ابزارهای قدرتمندی هستند که به طراحان جلوههای ویژه و توسعهدهندگان بازی و انیمیشن کمک میکنند تا انیمیشنهای تخریب و دینامیک واقعگرایانهتر و چشمگیرتری را خلق کنند. برای اطلاعات بیشتر و دانلود نسخههای جدید Pulldownit، به وبسایت Thinkinetic مراجعه کنید:
امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.
انیمیشن سازی سه بعدی با نرم افزار مایا
دوره آموزش انیمیشنسازی سه بعدی با نرمافزار مایا، یک دوره آموزشی جامع است که به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم به صورت هفتگی تشکیل میشود و به هنرجویان کمک میکند تا اصول و تکنیکهای انیمیشن سه بعدی را با استفاده از نرمافزار مایا بیاموزند
مقاله های مرتبط با این موضوع
پیشنهاد می کنیم جهت افزایش سطح دانش در انیمیشن، سایر مقاله های سایت پرشین انیمیشن را هم مطالعه نمایید
معرفی Cascadeur Mobile
unreal engine 5.5 منتشر شد
شرکت ماکسون ZBrush for iPad 2025.1 را منتشر کرد
نرم افزار Unity 6 منتشر شد
ویژگی های جدید نرم افزار Maya 2025.3
انتشار نسخه جدید Bifrost مایا
امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد اگر این مقاله را دوست داشتید از شما درخواست میکنم آن را به اشتراک بگذارید.